Jak to vidíme my!

26. března v 21:22

Den 2

Dnes, první den, hned po snídani, jsme jeli do školy.

Rozdělili jsme se do 4 pracovních týmů a začali navrhovat, jak vlastně větrná elektrárna bude vypadat.

Každý tým nejdříve navrhl několik verzí designu, vybral nejvhodnější a začal ho graficky sestavovat v programu CAD.

Celé dopoledne jsme prakticky strávili řešením nejlepšího návrhu snadného k vypracování.

Po obědě jsme vyjeli do ulic Wetzlaru, abychom poznali významná místa tohoto města. Byli jsme seznámeni s několika slavnými náměstími, podívali se na dům, kde žil J. W. Goethe a prohlédli jsme si slavnou katedrálu.

Poté jsme měli rozchod asi tři čtvrtě hodiny a v pět jsme se vrátili zpět na ubytovnu. V 18.00 jsme měli večeři a potom se  někteří rozhodli jet do Laguny, což je velký aquapark se slanou mořskou teplou vodou.

Tam jsme byli 2 hodiny a ve tři čtvrtě na deset jsme se vrátili na ubytovnu. Zítra nás čeká horolezecká stěna, na kterou jsme hrozně zvědaví.

Tomáš Jeřábek

Den 3.

Dnešní ráno jsme zahájili plénem. Komunikace byla na vysoké úrovni.

Celé dopoledne jsme řešili problémy spojené s dohotovením výrobních výkresů pro CNC tak, abychom mohli začít programovat jednotlivé díly. Skupina na dílně začala připravovat podstavce pro model větrné elektrárny.

Dokumentace zpracovávala aktivity týmu tohoto dne a chystala prezentaci v písemné i fotografické formě.

Po práci na projektech jsme jeli do horolezeckého centra ve Wetzlaru. Bylo to tam vynikající!!

Všichni jsme si to moc užili a padli unavení do postele.

Jan Mistera

4.den

Dnes ráno jsme se jako obvykle probudili a namířili na snídani. Hned po snídani jsme se připravili a vyrazili do školy. Práce nám šla levou zadní a tudíž jsme se dostali opět o kus dále. Po škole jsme se vydali do muzea matematiky v Gießenu. Dozvěděli jsme se soustu nových věcí, které by nás mnohdy ani nenapadly. Poznali jsme také mnoho hlavolamů, které dokázala vyřešit jen hrstka z nás. Pak už jsme se vydali nazpět na ubytovnu. Čekala nás zde výtečná večeře, kterou jsme si všichni vychutnali a s plnými žaludky jsme se vydali spát.

Petr Sokola

5.den

Dnešní den nás probudilo sluníčko a tudíž jsme doufali, že bude krásný a teplý den. Hned po snídani jsme se vydali do školy, kde jsme velmi usilovně pracovali na projektech. Všechny týmy udělaly velký kus práce, která všechny velmi unavila. Při cestě ze školy jsme byli všichni velmi unaveni a někteří dokonce usnuli. Ovšem nejeli jsme na ubytovnu, ale navštívili jsme hasičskou zbrojnici ve Wetzlaru. Zde jsme se dozvěděli různé věci, které málokdo z nás mohl vědět, taktéž jsme si mohli vyzkoušet dráhu pro hasiče, kterou musí absolvovat profesionální hasiči jednou ročně povinně. Byla to ale dřina! Viděli jsme jejich auta a vybavení. Závěrem prohlídky, jako bonus, jsme se mohli projet na plošině hasičského auta, i když ne moc vysoko. I tak to byl zážitek. Po tomto úžasném zážitku jsme se vydali na ubytovnu, kde jsme měli dobrou večeři. Teď už všichni odpočíváme a chystáme se na spánek a zítřejší výlet do Frankfurtu nad Mohanem.

7. Den

Dnes jsme nešli do školy, protože jsme odjeli hned ráno do Frankfurtu. Vyjeli jsme kolem desáté hodiny. Při cestě do Frankfurtu jsme se zastavili v Museu řemesel ve městě Rüsselsheim. Potom jsme jeli do Frankfurtu nad Mohanem na ubytovnu. Ubytovali jsme se a šli jsme na společnou procházku do centra města. Tam jsme vyšplhali 326 schodů na věž Frankfurtského dómu. Potom jsme se podívali na náměstí Römerberg, kde jsme se vyfotili a koupili si suvenýry. Podívali jsme se na ulici Zeil a celou jí prošli. Po večeři jsme měli volno, a tak jsme se prošli do města.

8. Den

Ráno jsme vstali a šli jsme na snídani. Po snídani jsme šli pěšky na metro. Odtud jsme jeli do Frankfurtské zoo, kterou jsme si prohlédli. Bylo tam hodně zvířat, které jsme nikdy neviděli. Nakonec jsme si koupili suvenýry a kolem třetí hodiny jsme jeli zpět na ulici Mainkai. Odtud jsme podnikli výlet lodí Nautilus, která nám umožnila pohled na oba břehy řeky Mohan a tak jsme znovu viděli všechny významné budovy. Někteří z nás se rozhodli pro rychlovýtah jedné z nejvyšších budov, aby si Frankurt prohlédli z výšky. Potom jsme šli zpět na ubytovnu, kde jsme se navečeřeli a měli osobní volno.

9. Den

Dnes jsme byli na výletě ve městě Rüdessheim am Rhein . V tomto malebném vinařském městečku jsme měli chvíli volno a potom jsme jeli lanovkou k soše, která symbolizuje celé Německo a jmenuje se Germania. Je to poutavé místo, z kterého je krásný výhled na údolí řeky Rýn. Udělali jsme si společnou fotku a o půl třetí jsme jeli zpět na ubytovnu do Wetzlaru. Tam jsme se znovu ubytovali a po večeři jsme si odpočinuli po zážitcích z víkendu a dali odpočinout našlapaným nohám.